مشاوره کنکور (سراسری، ارشد و دکتری)

رشته های مربوط به کنکور هنر چی هستن؟

برای شرکت در کنکور هنر چه منابعی را باید خواند؟

برای اطلاع از رشته‌ها و زیرگروه‌های کنکور هنر و ضرایب هر زیرگروه در دروس مختلف

و همچنین اطلاع از شرایط مصاحبه این رشته‌ها، می‌توانید از مشاور کمک بگیرید.

 



انتخاب رشته = انتخاب سرنوشت

جمله معروف ای کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت! جمله ایست که هر فردی حداقل یکبار در طول عمر خود آن را در وصف حال خود بکار برده! با توجه به سطح سوالات کنکور، امسال هم هرکسی زیر زبونش میگه ای کاش بیشتر می‌خوندم، ای کاش بیشتر حواسمو جمع می‌کردم و کلی ای کاش‌های دیگه...

اگر از این ای کاش‌ها در زندگیتون زیاده، باید بگم که هنوز کنکورتون به پایان نرسیده، هنوز این راه انتخاب و تعیین سرنوشت به پایان نرسیده، چون مهمترین بخش کنکور، انتخاب رشته درست، دقیق و اصولی هستش، کسانی بودن که در همین انتخاب رشته سال گذشته با رتبه سه رقمی مردود شدن! چون انتخاب رشته اصولی و دقیق نداشتن.

مشاور نماهایی هستند که صرفا به سابقه غیر تخصصی‌شون در حوزه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته می‌نازند اما غافل از اینکه حتی رتبه بندی دانشگاه‌ها و کف قبولی رشته‌ها را نمی‌دانند. کسانی که برای رتبه چهار هزار، تمامی پزشکی های کشور را انتخاب کردند و اون شخص از حق طبیعی تحصیل در سایر رشته هایی با بازار کار بهتر محروم شد.

باید مراقب باشید که انتخاب آیندتون رو به دست چه کسی می‌دهید! دوران دانشگاه شما با عمر تکرار نشدنی به سرعت سپری میشه پس به دقت انتخاب کنید و با چشمی باز از یک فرد حرفه‌ای مشاوره بگیرید نه اینکه صرفا به تبلیغات پرزرق و برق مشاوران در موسسات مختلف اعتماد کنید.

انتخاب رشته کنکور امسال مانند سال‌های گذشته با پرسش و پاسخ درخصوص رشته‌های مختلف و بازار کار آن‌ها، رتبه‌های قبولی سال‌های گذشته، امکانات دانشگاه و مرتبه علمی آن‌ها در کشور، مقررات آموزشی و نظام وظیفه، شهریه‌ها و هزینه خوابگاه‌ها و در نهایت چینش کد رشته‌ها و تهیه لیست نهایی انجام خواهد شد.

تست هالند و مایرز-بریگز که مربوط به شناخت شخصیت شغلی هست از داوطلبان گرفته می‌شود تا علاوه بر علاقه، استعداد و شخصیت داوطلب برای رشته‌های مختلف مشخص شود.

هزینه مشاوره تلفنی به صورت دقیقه‌ای 500 تومان می‌باشد و برای تهیه چینش کد رشته‌ها و لیست نهایی براساس علایق و اهداف داوطلب 30 هزار تومان دریافت خواهد شد. 

امسال بدلیل درخواست از شهرهای مختلف درخصوص انتخاب رشته حضوری، در هر شهری که حداقل 10 نفر درخواست نمایند، انتخاب رشته حضوری و شخصی برای آن‌ها در شهرشان برگزار خواهد شد. هزینه این انتخاب رشته  100 هزار تومان خواهد بود.

 

 

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد